Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Reklamacje

1. Dla zgłoszenia reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, ewentualnie braku towarów w przesyłce, niezbędne jest ich zgłoszenie kurierowi w momencie odbioru towaru i spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

2. Reklamacje z przyczyn innych, niż określone w § 5 ust. 1. należy kierować w formie pisemnej na adres High Power Piotr Gileta, z siedzibą w Makowie Mazowieckim, ul. Poprzeczna 5, 06-200 Maków Mazowiecki, Polska, lub złożyć online na stronie www.sklepbron.pl przy użyciu formularza reklamacyjnego dostępnego w zakładce „Gwarancja i zwroty”. W reklamacji należy:

a) wskazać datę umowy sprzedaży, załączając dowód sprzedaży 
b) dokładnie opisać okoliczności uzasadniające zdaniem Klienta reklamację (opis wady),
c) wskazać kto, kiedy i w jaki sposób wykrył wadę,
d) określić, czego Klient się domaga.W wielu przypadkach dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest również dostarczenie reklamowanego towaru na adres do korespondencji, wskazany w §1 ust. 4 niniejszego regulaminu, o czym serwis poinformuje Kupującego. Wówczas towar winien być przesłany w oryginalnym opakowaniu – naklejka na towarze lub opakowaniu, zawierająca oznaczenie importera i dzięki temu pozwalająca na identyfikację towaru jako pochodzącego od Importera, nie może być ani usunięta ani uszkodzona w sposób pozwalający na przypuszczenie, że została przeklejona z innego produktu czy opakowania (dotyczy produktów asg). Produkt winien być również należycie zabezpieczony przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie. Koszt przesłania towaru ponosi Klient. W konsekwencji sklep sklepbron.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania żadnych przesyłek zawierających reklamowany towar „za pobraniem” – przesyłki takie będą przyjmowane wyłącznie w sytuacji, gdy sklep sklepbron.pl wyrazi zgodę na przesłanie przesyłki „za pobraniem” w korespondencji pisemnej lub mailowej, zaś paczka zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką ekonomiczną (nie priorytetową!) bez zadeklarowanej wartości (koszty ubezpieczenia ponosi Klient), bez potwierdzenia doręczenia, bez określenia tzw. warunków szczególnych przesyłki.

3. Reklamacje będą rozpatrywanie w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania przez sklep sklepbron.pl zgłoszenia reklamacyjnego. W wypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne są oględziny reklamowanego towaru, a nie zostanie on nadesłany przez Klienta na życzenie serwisu przed upływem 14-dniowego terminu, Klient zostanie poinformowany o nieuwzględnieniu reklamacji, z możliwością zmiany stanowiska w razie dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby sklepu sklepbron.pl celem jego oględzin.

4. W przypadku udzielenia na zakupiony towar gwarancji, jej warunki określa odrębny dokument gwarancyjny (umowa gwarancyjna), dostarczony wraz z towarem lub w formie elektronicznej wraz z fakturą.

5. Brak odbioru reklamowanego towaru w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty poinformowania kupującego o gotowości towaru do odbioru spowoduje jego zwrot na adres kupującego. Jeśli kupujący nie podał swojego adresu (względnie adresu dla doręczeń), brak odbioru towaru w terminie 1 roku od daty poinformowania Kupującego o gotowości towaru do odbioru uprawnia sklepbron.pl do protokolarnego zniszczenia towaru.

Witryna stworzona na platformie